duminică, 19 decembrie 2010

In cautarea spiritului de Craciun


Imi amintesc cu drag de anii cand pregateam cu fratele meu ornamentele pentru Craciun din hartie creponata. Stiind ca am fabricat noi ornamentele, chiar daca nu aratau spectaculos de bine, ne bucuram foarte mult si simteam spiritul Craciunului. Cu trecerea anilor am inceput sa cumparam ornamentele din comert, foarte frumoase cei drept, dar care analizand acum, au alungat putin din acel spirit. Frumusetea bradului nu consta in luxul cu care este impodobit, ci in bucuria copiilor cand il privesc.

Tin minte ca s-a intamplat in cativa ani sa pregatim ornamentele impreuna cu parintii, cat de frumos era faptul ca luam parte impreuna la amenajarea bradului. Astazi majoritatea parintilor sunt in goana dupa bani pentru a asigura un viitor mai bun copiilor, dar e pacat ca nu mai alearga dupa asigurarea sentimentului de iubire sufleteasca, nu materiala. Copiii au nevoie de asigurarea sentimentulu de iubire. Decat sa caute tata trei ore prin oras un cadou, mai bine preferam sa petrecem impreuna acele trei ore, pregatind impreuna ornamentele pentru bradul de Craciun. Pe parcursul anului de cate ori are ocazia un copil sa participe la o activitate distractiva impreuna cu parintii sai?

Va doresc un Craciun plin de iubire alaturi de cei dragi!

2 comentarii:

  1. Hello. Tibi here. Mi-a facut placere sa vorbim la blog meet si o sa-mi faca si mai mare placere sa te revad la social media summit. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi s-a facut dor de Craciun acum :)

    RăspundețiȘtergere