Din punctul meu de vedere o campanie de promovare on-line poate ajuta cu succes departamentele de marketing, vanzari si PR.
1. Ajutor in departamentul de marketing:
- Se studiaza mediul intern si extern al activitatii economice a societatii care detine site-ul, apoi se aleg si se prelucreaza informatiile necesare campaniei de promovare.
- Se realizeaza sondaje de opinie privind modul de receptare de catre potentialii clienti a ofertei de produse sau servicii existente sau in dezvoltare.
- Se realizeaza planul prin care se urmareste cunoasterea exacta a nevoilor beneficiarilor, a nivelului lor de satisfacere, imaginea societatii, avand ca obiectiv principal cresterea numarului de solicitari de servicii sau produse si a calitatii percepute a acestora.
- Face cunoscuta prezenta socitatii la targuri si expozitii interne si internationale.
- Organizeaza cicluri de concursuri in domeniul activitatii societatii.
2. Ajutor in departamentul de vanzari:
- Ofera posibilitatea prezentarii ofertei catre un numar mai mare de potentiali beneficiari decat poate sa prezinte un agent de vanzari intr-o zi.
- Se consuma mai putine resurse in prezentarea ofertei (bezina, ...).
3. Ajutor in departamentul de PR:
- Intocmeste comunicate de presa cu sprijinul departamentului tehnic.
- Ofera articole pentru presa de specialitate.
- Prezinta oferta de servicii sau produse pe forumurile de specialitate.